Mióta és miért használom a pecsétviasz gombát?

2013.06.14 09:06

Az életem során mindig arra törekedtem, hogy a lehető legkevesebb gyógyszert szedjem, így szíven ütött amikor szembesültem a cukorbetegségem folytán, hogy ez már a múlté.

2012 nyarán hívta fel a figyelmemet a gombára egy barátom, akinek  a családja már használta egy ideje.

Amikor elkezdtem folyamatosan enni a gombát, először az elvesztett 5 kg lett szembe tűnő, majd az első laboreredmények.

Ezután megfeleztem  a cukorszint szabályző gyógyszer mennyiségét, elhagytam a koleszterin és vérnyomás csökkentő gyógyszert. (saját felelősségemre, háziorvosom tudta nélkül :-) )

Kényelmes ember lévén, amikor a baráti beszerzési forrás akadozott, nem mentem a gomba után (ez konkrétan 2102 november), de a gyógyszer adagot sem emeltem vissza. Ennek meg is lett a következménye az erdeményeim romlottak. A gyógyszereket újra a régi adagolásban szedtem.

Közben Gyöngyösi Sándorral személyesen felvettem a kapcsolatot, egyezséget kötöttünk egy területi képviseletre, így elkezdtem forgalmazni is a bio ganodermát és a keverékével javított termékeket is.

Most egy hónapja újra használom a gomba őrleményt, visszatértem a csökkentett "üzemmódra" és a laborom jobb lett, és újabb 2 kg-ot ledobtam a tavalyi 5 kg után.

 

 Ime egy-két "személyes-titkos" adat, a labor értékek változásásról: